Algemene voorwaarden
Allergenen:
1 Het is niet uitgesloten dat onze gerechten allergenen bevatten. Omdat het onmogelijk is om bij aflevering van onze gerechten nog in te spelen op allergenen, vragen wij om van te voren, mits dit mogelijk is, aan te geven of er sprake is van een allergie. Wij kunnen hier dan tijdens onze voorbereidingen rekening mee houden. Allergenen wensen tijdens het event zijn lastiger te verwerken en hier kunnen wij dan ook niet altijd per direct op inspelen.
Reserveringsvoorwaarden:
1 Bij een offerteaanvraag zal eerst gekeken worden welke wensen en eisen de klant stelt aan zijn/haar event en hoe The Blue Truck hierin tegemoet kan komen.
2 Wanneer er een offerte wordt verstuurd, is deze maximaal 2 weken geldig.
3 Heeft de klant na 2 weken geen contact gehad, zal The Blue Truck contact opnemen.
4 Aanpassingen op de offerte zijn mogelijk, zolang het offertetraject loopt.
5 Wanneer akkoord is gegeven op de offerte, gebeurt dit altijd per mail met een getekende kopie van de offerte en wordt de datum vastgelegd in de agenda.
Wijzigingen op offerte:
1 Wijzigingen na akkoord op de offerte, kunnen tot maximaal 4 weken voor aanvang van het event worden doorgegeven.
2 Wijzigingen in aantallen zijn tot 2 weken voor aanvang van het event mogelijk.
Betalingsvoorwaarden:
1 2 weken voor aanvang van het event, zal The Blue Truck een aanbetalingsfactuur van 50% versturen. Deze dient voor aanvang van het event voldaan te zijn. Dit bedrag wordt op de uiteindelijke factuur in mindering gebracht.
2 Na het event zal The Blue Truck het resterende bedrag factureren. Hierbij wordt een betaaltermijn van 14 dagen gehanteerd.
3 Is er na 14 dagen geen betaling ontvangen, zal The Blue Truck contact opnemen met de klant aangaande het resterende factuurbedrag. Is er na dit contactmoment binnen 2 dagen geen betaling ontvangen, is The Blue Truck genoodzaakt per opvolgende week dat er geen betaling is ontvangen, 10% extra in rekening te brengen.
Meer/minder werk:
1 De offerte wordt opgesteld aan de hand van de door de klant aangegeven aantallen. Wanneer deze aantallen zijn bereikt tijdens onze service, zullen we overleggen of er meer geserveerd moet worden. Wanneer dit het geval is, zullen we dit op de uiteindelijke factuur verwerken. De klant is vrij om te vragen naar de uiteindelijke aantallen. De klant heeft de vrijheid om op elk moment het meerwerk te laten stoppen.
2 De offerte wordt opgesteld aan de hand van de door de klant aangegeven aantallen. Op basis van deze aantallen doen wij onze inkoop. Het is daarom ook niet mogelijk om, wanneer er minder aantallen zijn geserveerd dan van te voren aangegeven, deze in mindering te brengen.
Annuleringsvoorwaarden:
1 Annuleren kan tot 1 maand voor aanvang van het event.
2 Bij annulering binnen 1 maand voor aanvang van het event is The Blue Truck genoodzaakt 50% van het factuurbedrag in rekening te brengen.
Schade aan eigendommen van derden en The Blue Truck:
1 De foodtruck is groot, L*B*H: 6*2,7*3 meter ingeklapt en 7*5*5 meter uitgeklapt, dit betekent dat de truck niet zomaar overal geplaatst kan worden. De afmetingen geven we standaard aan bij een gesprek met de klant. Mocht er onverhoopt toch een plek zijn waar de truck niet past, zullen we in samenspraak met de klant kijken naar de mogelijkheden. Als The Blue Truck aangeeft ergens niet te kunnen staan, wordt verwacht dit te respecteren. Mocht de klant toch willen dat The Blue Truck op een plek komt te staan die op het eerste gezicht te krap lijkt (dit is vooraf kenbaar gemaakt door The Blue Truck aan de klant) en er wordt schade gereden, is The Blue Truck hier niet verantwoordelijk voor.
2 Wanneer The Blue Truck voldoende ruimte heeft om te staan en alsnog schade rijdt aan eigendommen van derden, is The Blue Truck verantwoordelijk voor het afhandelen van deze schade. Deze schade moet dan gemeld worden tijdens het event of vlak voor vertrek. Wanneer achteraf een schade wordt gemeld, kan deze niet direct herleid worden naar The Blue Truck en zal The Blue Truck hier ook niet voor aansprakelijk zijn.
3 Wanneer The Blue Truck schade maakt aan The Blue Truck zelf, is The Blue Truck hier zelf verantwoordelijk voor. Deze schade kan niet verhaald worden op de klant.
4 Wanneer geconstateerd wordt dat een gast schade maakt aan The Blue Truck, The Blue Bar, stroomkabels, apparatuur en/of decoratieve items, zal deze schade verhaald worden op de klant. Dit moet tijdens het event of vlak voor vertrek gemeld worden aan de klant.
Privacy wetgeving (AGV):
1 In verband met het opstellen van onze offertes hebben wij naam, telefoonnummer, e-mail adres en eventueel thuisadres nodig. Bij het goedkeuren van de offerte zullen deze gegevens 7 jaar bewaard worden (in verband met wetgeving vanuit de Belastingdienst).
2 Bij het opstellen van een offerte hebben wij naam, telefoonnummer, e-mail adres en eventueel thuisadres nodig. Bij het niet goedkeuren van de offerte zullen deze gegevens niet langer dan 1 jaar bewaard blijven.
3 De bewaarde gegevens zullen niet gebruikt worden voor direct mailing.
4 De bewaarde gegevens zullen niet verspreid worden aan derden.
5 The Blue Truck kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor een eventuele hack van zijn systemen.
Social Media:
1 The Blue Truck is actief op social media, zoals Facebook, Instagram, LinkedIn. Tijdens een evenement kunnen er foto’s en/of filmpjes gemaakt worden van het evenement en deze kunnen op social media gepost worden. The Blue Truck is vrij om foto’s en/of filmpjes, gerelateerd aan The Blue Truck met betrekking tot het event, te posten. Mocht de klant hier niet mee akkoord gaan, moet dit gemeld worden aan het begin van het event. The Blue Truck zal dan geen foto’s en/of filmpjes maken van het event en foto’s en/of filmpjes posten van het event. Foto’s en/of filmpjes van The Blue Truck zelf (de foodtruck en/of de barren) zijn hiervan gevrijwaard.
2 The Blue Truck kan bij het posten van foto’s en/of filmpjes de naam van het event noemen. Wanneer vooraf niet kenbaar is gemaakt dat dit niet gewenst is, is The Blue Truck vrij om de naam van het event te benoemen.
3 The Blue Truck kan bij het posten van foto’s en/of filmpjes de bedrijfsnaam noemen van het bedrijf waar een event voor wordt georganiseerd. Wanneer vooraf niet kenbaar gemaakt wordt dat dit niet gewenst is, is The Blue Truck vrij de bedrijfsnaam te noemen.
4 Bij het niet akkoord gaan van een geplaatste foto en/of geplaatst filmpje van het event zelf (de foodtruck en barren uitgesloten), is de klant vrij dit te melden aan The Blue Truck. The Blue Truck is dan genoodzaakt deze foto en/of dit filmpje, van het event zelf (foodtruck en barren uitgesloten) te verwijderen van alle social media kanalen.
5 Ook The Blue Truck heeft de mogelijkheid om foto’s en/of filmpjes en/of posts van de klant met betrekking tot The Blue Truck te kunnen laten verwijderen van social media.